Počet záznamov: 1
Attitude toward advertising in general and attitude toward a specific type of advertising - a first empirical approach
Názov Attitude toward advertising in general and attitude toward a specific type of advertising - a first empirical approach Autorské údaje Christian Dianoux, Zdeněk Linhart, Lucie Vnoučková Autor Dianoux Christian Spoluautori Linhart Zdeněk Vnoučková Lucie Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky. No. 1 (2014), s. 87-103. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. ISSN 1804-1728 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * spotrebitelia * postoje * náboženstvo * Nemecko * Ukrajina * USA Anotácia Skúmanie postojov spotrebiteľov voči reklame. Výskum zahŕňa respondentov z troch krajín s rôznym ekonomickým a kultúrnym zázemím (Nemecko, Ukrajina, USA). Vplyv náboženstva na reklamu. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1