Počet záznamov: 1
Conjoint analýza v zákaznícky orientovanom marketingu
Názov Conjoint analýza v zákaznícky orientovanom marketingu Preklad názvu Conjoint analysis in customer-oriented marketing Autorské údaje Branislav Pacák Autor Pacák Branislav Zdrojový dokument Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 5, č. 7 (2009), s. 115-120. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2009. ISSN 1336-7420 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Heslá metódy štatistické * analýza štatistická viacrozmerná * výskum trhu * marketing * štatistika Anotácia Princíp conjoint analýzy ako metódy, ktorá je najviac spojená s výskumom trhu. Príklad aplikácie conjoint analýzy. Ukážka manažérskej aplikácie výsledkov conjoint analýzy. Odhady čiastkových užitočností. Relatívne užitočnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2009: 5-7
článok
Počet záznamov: 1