Počet záznamov: 1
Kvalita IT podpory
Názov Kvalita IT podpory Autorské údaje Michal Bróska Autor Bróska Michal Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva : odborný časopis o systémoch kvality. Roč. 18, č. 1 (2010), s. 38-39. - Žilina : MASM, 2010. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Heslá technológie informačné * spracovanie dát * organizácia súborov * médiá pamäťové * technika výpočtová * systémy počítačové Anotácia Správne organizovaná procesná a technologická podpora IT služieb. Kvalitatívne požiadavky na IT. Kontakt používateľa s podporou IT služieb je pomenovaný ako "Singl point of contact" (SPOC), jednotný kontaktný bod. Prístup do systémov a aplikácií. Dobrá organizácia SPOC - vysoká riešiteľnosť incidentov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-4
článok
Počet záznamov: 1