Počet záznamov: 1
Analýza nákupného rozhodovania spotrebiteľov
Názov Analýza nákupného rozhodovania spotrebiteľov Súbežný názov Analysis of consumer buying purchase decisions Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Poznámky VEGA 1/0652/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * manažment produktový * produkty * hladina cenová * rozhodovanie * správanie spotrebiteľa Anotácia Porovnanie ceny a výkonu a cenová opodstatnenosť produktu. Voľba vhodnej pozičnej stratégie pre produkty strednej cenovej hladiny. Predpoklady ovplyvnenia nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Podnikové ciele. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01865-043, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 74.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1