Počet záznamov: 1
Stratégia space managementu spoločnosti Orange Slovensko, a.s.
Názov Stratégia space managementu spoločnosti Orange Slovensko, a.s. Autorské údaje Andrea Jazbec Autor Jazbec Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 155-160. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika Heslá maloobchod * operátori * telefón mobilný * predajne * zákazníci Anotácia Teoretické východiská pre stanovenie stratégie manažmentu priestoru, zhodnotenie aktuálnej stratégie manažmentu priestoru predajnej siete mobilného operátora Orange Slovensko, a.s. InStore marketing. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01895-036, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1