Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia pre produkt Tankové pivo
Názov Marketingová stratégia pre produkt Tankové pivo Autorské údaje Jana Naščáková Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 32 (2015), s. 50-52 online. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby. ISSN 1337-7094 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá priemysel pivovarnícky * stratégia inovačná * pivo * stratégia marketingová * umiestňovanie produktov * politika cenová Anotácia Dôležitosť dlhodobého plánovania marketingových aktivít pivovarníckych spoločností pri zavádzaní novej technológie a nového produktu na trh. Špecifiká inovatívnej tankovej technológie a súvisiaceho produktu tankového piva. Dôležitosť distribučnej stratégie a vhodného umiestnenia tankového piva na trhu, ako aj cenová a komunikačná stratégia uvedeného produktu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01457-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 377.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1