Počet záznamov: 1
Politika v supermarketu: Bojkotujíci spotřebitelé jako agenti sociání změny
SYS 0198792 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231208094338.1 100 $a 20150310a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Politika v supermarketu: Bojkotujíci spotřebitelé jako agenti sociání změny $d Politics in the Supermarket: Boycotting Consumers as Agents of Social Change $f Michal Nový 330 $a Každodenné rozhodovanie spotrebiteľa, kúpiť či nekúpiť, môže prekonať mantinely trhového mechanizmu smerom do oblasti tvorby politiky. Negatívne reakcie spotrebiteľa. Súčasné vysvetlenia a bojkot produktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0262781 $1 011 $a 0049-1225 $1 200 1 $a Sociológia $e časopis pre otázky sociológie $d Slovak sociological review $v Roč. 47, č. 1 (2015), s. 87-112 $1 210 $a Bratislava $c Sociologický ústav SAV $d 2015 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005851 $a spoločnosť konzumná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002521 $a interakcia sociálna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005072 $a prognózy sociálno-ekonomické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001309 $a bojkot obchodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004464 $a politika spotrebiteľská 675 $a 316.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000043 $x Sociálne procesy 700 -1
$3 eu_un_auth*0019793 $a Nový $b Michal $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150310 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1