Počet záznamov: 1
Marketing Management of Innovative Enterprise Development
Názov Marketing Management of Innovative Enterprise Development Preklad názvu Marketingový manažment rozvoja inovatívneho podnikania Autorské údaje Naqibullah Daneshjo, Zuzana Francová Autor Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trends and Innovative Approaches in Business Processes 2023 : Proceedings of the XXVI. International Scientific Conference, The Area of the Hotel Nad Przełomem, Sromowce Niżne, Poland, September 12th - 14th, 2023. Pp. 158-163. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2023 ; Trends and Innovative Approaches in Business Processes 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-553-4433-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * marketing manažment * inovácie technologické * manažment * vývoj * trh * výrobky Anotácia Pre firmy sú formy, metódy a technológie marketingového manažmentu v trhovej praxi čoraz dôležitejšie. Treba vziať do úvahy vplyv faktorov trhového prostredia, vypočítať ekonomickú realizovateľnosť komercializácie nového nápadu, predpovedať podnikateľské riziká, zvoliť stratégiu umiestnenia produktu, určiť objektívnu cenu produktu a zabezpečiť jeho prispôsobenie zmenám v trhu, využívať efektívnu marketingovú komunikáciu, ako aj optimálne metódy stiahnutia z trhu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00389-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 255.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1