Počet záznamov: 1
Marketing vzťahov v podmienkach úradov miestnej samosprávy
Názov Marketing vzťahov v podmienkach úradov miestnej samosprávy Preklad názvu Relationship marketing in local self-government offices Autorské údaje Růžena Lukášová, Anna Vaňová Autor Lukášová Růžena Spoluautori Vaňová Anna Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 10, č. 2 (2009), s. 127-135. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2009. ISSN 1335-7069 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing vzťahový * samospráva miestna * úrady * výskum * Slovensko * Česko Anotácia Funkcia a definícia marketingu vzťahov. Cieľ, materiál a metodika výskumu budovania vzťahov na úradoch miestnej samosprávy v SR a ČR. Výsledky a diskusia. Štruktúra a miera vzájomných vzťahov medzi úradmi miestnej samosprávy a účastníkmi siete vzťahov. Význam jednotlivých subjektov pre úrady miestnej samosprávy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-2
článok
Počet záznamov: 1