Počet záznamov: 1  

Marketing vzťahov v podmienkach úradov miestnej samosprávy

  1. Názov Marketing vzťahov v podmienkach úradov miestnej samosprávy
    Preklad názvuRelationship marketing in local self-government offices
    Autorské údajeRůžena Lukášová, Anna Vaňová
    Autor Lukášová Růžena
    Spoluautori Vaňová Anna Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 10, č. 2 (2009), s. 127-135. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2009. ISSN 1335-7069 Tab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing vzťahový * samospráva miestna * úrady * výskum * Slovensko * Česko
    AnotáciaFunkcia a definícia marketingu vzťahov. Cieľ, materiál a metodika výskumu budovania vzťahov na úradoch miestnej samosprávy v SR a ČR. Výsledky a diskusia. Štruktúra a miera vzájomných vzťahov medzi úradmi miestnej samosprávy a účastníkmi siete vzťahov. Význam jednotlivých subjektov pre úrady miestnej samosprávy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 1-2

    článok

    článok

    Do košíka