Počet záznamov: 1
Spoločenská zodpovednosť podniku - príležitosť alebo módny výstrelok?
Názov Spoločenská zodpovednosť podniku - príležitosť alebo módny výstrelok? Autorské údaje Miroslava Milecová Autor Milecová Miroslava Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 8 (2010), s. 42-44. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá marketing * zodpovednosť spoločenská * podnikanie zodpovedné * stratégia podniková * kultúra podniková * účasť na riadení * účasť na zisku * prostredie životné * efektívnosť sociálno-ekonomická Anotácia Corporate social responsibility (CSR), sociálna (spoločenská) zodpovednosť firiem. Aktivity v podniku v oblasti CSR ako hlavné konkurenčné faktory. Spoločenská zodpovednosť podniku, dlhodobý záväzok obojstrannej a prospešnej spolupráce medzi podnikom a partnerom. Prínosy CSR pre podnik. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 7-12
článok
Počet záznamov: 1