Počet záznamov: 1
The Importance of Pictorial Description in Consumer Decision-Making Involving Decoys
Názov The Importance of Pictorial Description in Consumer Decision-Making Involving Decoys Súbežný názov Význam obrázku jako součásti popisu produktu při rozhodování spotřebitelů za přítomnosti návnad Autorské údaje Radka Kubalová Autor Kubalová Radka Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 23, č. 1 (2023), s. 32-41. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2023. ISSN 1212-415X DOI 10.25142/aak.2023.003 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá rozhodovanie * správanie spotrebiteľa * produkty * imidž * stratégia marketingová * testy Anotácia Skúmanie spotrebiteľského správania - vplyv konkrétnych obrázkov produktu na spotrebiteľské rozhodnutia. Efekt návnady a jeho vplyv na rozhodovanie spotrebiteľa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 796.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1