Počet záznamov: 1
Analýza spotrebiteľského správania pomocou geografických informačných systémov
Názov Analýza spotrebiteľského správania pomocou geografických informačných systémov Autorské údaje Štefan Žák Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 24-25. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * služby * zákazníci * plánovanie operatívne * geografia * systémy informačné geografické Anotácia Obsahové vymedzenie pojmu marketing, jeho ciele. Geomarketing ako odvetvie marketingu. Marketing, strategické plánovanie a tvorba rozhodnutí. Využitie geomarketingu v podnikateľskej činnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1