Počet záznamov: 1
The Relationship between the customer satisfaction and process performance measurement
Názov The Relationship between the customer satisfaction and process performance measurement Preklad názvu Vzťah merania spokojnosti a merania výkonnosti Autorské údaje Miroslav Hrnčiar Autor Hrnčiar Miroslav Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 7, č. 1 (2004), s. 61-66. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť Heslá výkonnosť * kvalita * služby * spokojnosť zákazníkov * indexy Anotácia K riadeniu organizácie je nevyhnutné meranie. Niekoľko typov meraní v organizácii - meranie spokojnosti zainteresovaných strán, meranie výkonnosti systému manažérstva kvality, meranie výkonnosti organizácie a procesov, meranie účinnosti vzdelávania, meranie nákladov na kvalitu a i. Základné prístupy k meraniu spokojnosti zákazníkov resp. merania výkonnosti organizácie. Poukázanie na možnosti prepojenia týchto meraní. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1