Počet záznamov: 1
Řízení zákaznické spokojenosti
Názov Řízení zákaznické spokojenosti Autorské údaje Martin Venzl Autor Venzl Martin Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 8 (Srpen 2005), s. 26-28. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing strategický * spoločnosť * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov * produkty * služby * ceny * kvalita * optimalizácia * financie Anotácia Spokojnosť zákazníka a jej dopad na hodnotu spoločnosti. Spokojnosť zákazníka a nižšia cenová citlivosť. Proces tvorby zákazníckej spokojnosti. Kľúčové atribúty, ktoré ovplyvňujú zákaznícku spokojnosť. Formovanie zákazníckej spokojnosti. Vplyv zákazníckej spokojnosti na finančné výsledky spoločnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-12 + 9 príl
článok
Počet záznamov: 1