Počet záznamov: 1
Blogy jako účinný marketingový nástroj
Názov Blogy jako účinný marketingový nástroj Autorské údaje Jiří Hynek Autor Hynek Jiří Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 12 (2005), s. 28-29. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * internet * firmy * marketing * nástroje marketingové * komunikácia firemná Anotácia Charakteristika blogov. Základ úspešnosti blogov - zrozumiteľný text. Blogy v obchode a v marketingu. Blogy ako účinný nástroj firemnej komunikácie. Využitie blogov v public relations a na podporu predaja. Odkaz na webové adresy blogov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 7-12
článok
Počet záznamov: 1