Počet záznamov: 1  

Kvalita = spokojnosť zákazníka

  1. Názov Kvalita = spokojnosť zákazníka
    Autorské údajeMatej Bílý, Jarmila Šalgovičová
    Autor Bílý Matej
    Spoluautori Šalgovičová Jarmila
    Zdrojový dokument Normalizácia : odborný časopis pre technickú normalizáciu. Roč. 12, č. 1 (január-marec 2006), s. 16-17. - Bratislava : Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, 2006. ISSN 1335-5511
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 006 - Normalizácia. Normy
    Heslá normy * normalizácia * kvalita * organizácie * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * obchod * tovar * služby * sťažnosti * spory súdne * poradenstvo
    AnotáciaPolitika ISO v oblasti normalizácie zabezpečovania spokojnosti zákazníka. Stručný obsah troch noriem : Norma ISO 1001 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií. Norma ISO 1002:2004 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách. Norma ISO 1003 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na externé riešenie sporov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.