Počet záznamov: 1  

Marketingový manažment

  1. Názov Marketingový manažment
    Autorské údajeFrantišek Múčka, Tomáš Czwitkovics, Martin Jesný
    Autor Múčka František
    Spoluautori Czwitkovics Tomáš
    Jesný Martin
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 24 (22. júna 2006), s. 24-30. - Bratislava : TREND Holding, 2006. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * manažment * marketing manažment * reklama * efektívnosť * regulácia * klienti
    AnotáciaZ obsahu: Reklama. Robiť marketing efektne alebo efektívne? Reklamnú brandžu k zmenám dotlačia klienti. Budúcnosť médií a reklamy. Ako odolať snahám o reguláciu. Reklamná brandža v sebakontrole našla spôsob, ako vyhovieť spotrebiteľom aj sebe.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 21-30 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.