Počet záznamov: 1  

Třemi kroky k vyšší návratnosti investic do marketingu

  1. Názov Třemi kroky k vyšší návratnosti investic do marketingu
    Autorské údajeJesko Perrey, Hajo Riesenbeck
    Autor Perrey Jesko
    Spoluautori Riesenbeck Hajo
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 6-7 (Červen-červenec 2006), s. 50. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku
    Heslá financovanie * investície * rozpočet nákladov * marketing * organizácie * firmy * efektívnosť * účinnosť ekonomická * reklama
    AnotáciaTri kroky k efektivite a transparentnosti vykazovania návratnosti marketingových investícií. Prehodnotenie, optimalizácia a inštitucionalizácia investícií. Zaistenie maximálnej transparentnosti rozpočtu. Efektívne a účinné vynaloženie rozpočtu. Dôsledná realizácia v organizácii.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.