Počet záznamov: 1
Vnímanie značiek mladými ľuďmi
Názov Vnímanie značiek mladými ľuďmi Autorské údaje Janka Kopaničová Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 24. november 2006. S. 223-229. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Merkúr 2006 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2290-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * značky výrobkov * mládež * správanie * skupiny vekové * zákazníci * imidž * kvalita Anotácia Mladí ako cieľová skupina. Nákupné správanie mladej generácie nazývanej "generácia Y". Východiská marketingu mladých na Slovensku. Prognózy poklesu počtu mladých ľudí v SR. Mladí a značky. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 01089-018, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1