Počet záznamov: 1
Dostupnosť ako nástroj marketingového mixu na zvýšenie konkurencieschopnosti regiónu prostredníctvom vytvárania podmienok pre investorov
Názov Dostupnosť ako nástroj marketingového mixu na zvýšenie konkurencieschopnosti regiónu prostredníctvom vytvárania podmienok pre investorov Autorské údaje Peter Drábik Autor Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 (doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009). S. 90-101. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-2407-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing mix * konkurencieschopnosť * regióny * infraštruktúra * lokalizácia * distribúcia * investori * vzdelávanie * kvalita života * parky priemyselné Anotácia Dostupnosť ako nástroj marketingového mixu. Faktory dostupnosti regiónu. Dostupnosť ako determinant alokácie investorov. Lokálna infraštruktúra. Vzdelávacie zariadenia. Kvalita života. Priemyselné parky. Logistické a distribučné centrá. Integrácia do miestnej komunity. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00654-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1