Počet záznamov: 1
[Manažment a marketing služieb]
Názov [Manažment a marketing služieb] Autorské údaje Miroslava Szarková Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 36, č. 4 (2007), s. 564-565. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X Recenz.dok. Manažment a marketing služieb / Valéria Michalová. - Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2006 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor Heslá recenzie * manažment * marketing * služby Anotácia Recenzia na vysokoškolskú učebnicu Manažment a marketing služieb. Autorka v dvanástich kapitolách venuje pozornosť základným problémom, ktoré v oblasti rozvíjajúcich sa služieb v Slovenskej republike v kontexte vývojových tendencií globalizujúceho sa trhu Európskej únie vznikajú a nadobúdajú pozitívne, neutrálne alebo výrazne negatívne významy a vplyvy. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00220-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1