Počet záznamov: 1
Firemní kultura v teorii a praxi
Názov Firemní kultura v teorii a praxi Autorské údaje Josef Kapoun Autor Kapoun Josef Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 5 (květen 2008), s. 48-49. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá kultúra podniková * identita podniková * imidž * manažéri * zamestnanci * normy * správanie * konkurencieschopnosť Anotácia Firemná identita a firemný imidž nie je to isté. Dôvody pre budovanie firemnej kultúry. Zmena firemnej kultúry a stanovenie nových cieľov. Tvorba firemnej kultúry a vypracovanie formálnych (písaných) a neformálnych (nepísaných) pravidiel. Iná krajina, iná podniková kultúra. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-12 + 11 príl.
článok
Počet záznamov: 1