Počet záznamov: 1
Rozvoj podmienok inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EU
Názov Rozvoj podmienok inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EU Autorské údaje Miroslav Mariaš, Mária Dzurová, Jozef Čimo Autor Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of National Economy, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 1, č. 0 (Apríl 2008), s. 103-109. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2008. ISSN 1336-1732 Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Poznámky VEGA 1/2639/05 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * inovácia * prostredie podnikové * Slovensko * Európska únia * konkurencieschopnosť * technológie informačné * technológie komunikačné Anotácia Nový marketing ako proces tvorby hodnoty. Elektronický marketing. Rozhodujúce modernizačné trendy marketingových činností. Inovácie ako základ inovačných stratégií. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00929-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 0-4
článok
Počet záznamov: 1