Počet záznamov: 1
Modern marketing communication and consumer surveillance
Názov Modern marketing communication and consumer surveillance Autorské údaje Miroslava Heczková Autor Heczková Miroslava Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of National Economy, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 1, č. 0 (Apríl 2008), s. 46-51. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2008. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá technológie informačné * ochrana osobnosti * technológie komunikačné * komunikácia marketingová * internet Anotácia Marketingová komunikácia v globalizujúcom sa svete. Používanie internetu a problematika narušovania slobôd a súkromia. Ilustráčný príklad na nadnárodnej spoločnosti Google a jej produktov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 0-4
článok
Počet záznamov: 1