Počet záznamov: 1
Sťažnosti ako prejav miery spokojnosti s kvalitou služieb v organizáciách cestovného ruchu
Názov Sťažnosti ako prejav miery spokojnosti s kvalitou služieb v organizáciách cestovného ruchu Preklad názvu Complains as an expression of the satisfaction rate with the quality of services in the tourism companies Autorské údaje Marián Gúčik Autor Gúčik Marián Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 41, č. 4 (2008), s. 195-208. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2008. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * klienti * zákazníci * služby * kvalita * prieskum informačný Anotácia Sťažnosť ako prejav miery spokojnosti zákazníka s poskytovanými službami. Výsledky prieskumu uskutočneného na vzorke 60 organizácií cestovného ruchu v Slovenskej republike. Skúmanie spokojnosti zákazníkov a vybavovanie sťažností v organizáciách cestovného ruchu. Proces vybavovania sťažností. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-4
článok
Počet záznamov: 1