Počet záznamov: 1
Komunikácia – kľúčový faktor úspešnosti dopravného podniku
Názov Komunikácia – kľúčový faktor úspešnosti dopravného podniku Autorské údaje Lucia Dobrotková, Anna Križanová Autor Dobrotková Lucia Spoluautori Križanová Anna Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 4, č. 1-2 (2008), s. 48-53. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2008. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * podnik dopravný * doprava cestná * technológie informačné * technológie komunikačné * komunikácia marketingová Anotácia Marketingová komunikácia podniku cestnej dopravy. Vymedzenie prepravných služieb podnikov cestnej dopravy. Vplyv zmien informačných a komunikačných technológií na komunikáciu dopravného systému. Komunikačné kanály dopravného podniku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 89.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1