Počet záznamov: 1
David Ogilvy - muž s přívlastkem
Názov David Ogilvy - muž s přívlastkem Autorské údaje Karel Goldmann Autor Goldmann Karel Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 13, č. 1 (leden 2009), s. 52-53. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * propagácia * marketing * manažment * manažéri Anotácia Ikona reklamného biznisu, génius reklamy, guru reklamného sveta - to sú prezývky v r. 1999 zosnulého Davida Ogilvy. Krátky životopis Davida Ogilvy. Jeho vízia - úlohou reklamy je predávať a úspešná reklama musí vychádzať z informácií o zákazníkoch. Niekoľko zásad, ktorými je potrebné sa riadiť, ak chce človek dosiahnuť úspech. David Ogilvy - vzor pre tých, ktorí pracujú v reklame. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-12
článok
Počet záznamov: 1