Počet záznamov: 1
Značka, imidž a identita Európskej únie
Názov Značka, imidž a identita Európskej únie Autorské údaje Lenka Pčolinská Autor Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Zborník výstupov vedeckovýskumného projektu VEGA č. 1/3811/06 Analýza a rozvoj obchodných a marketingových aktivít malých a stredných podnikov Košického a Prešovského kraja v podmienkach jednotného trhu Európskej únie. S. 122-125. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 2007. ISBN 978-80-225-2475-9 Výstup z projektu VEGA 1/3811/06 Analýza a rozvoj obchodných a marketingových aktivít malých a stredných podnikov Košického a Prešovského kraja v podmienkach jednotného trhu Európskej únie
Poznámky VEGA 1/3811/06 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Heslá Európska únia * značky kvality * identita * imidž * výskum Anotácia Značka a faktory tvorby jej hodnoty. Značka "Európska únia". Výsledky výskumov, ktoré mali za cieľ zistiť vnímanie Európskej únie euroobčanmi. Princíp Európskej únie - jednota v rôznorodosti. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 01040-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1