Počet záznamov: 1  

Zákazník v centre pozornosti manažmentu zdravotných služieb

  1. Názov Zákazník v centre pozornosti manažmentu zdravotných služieb
    Autorské údajeZuzana Lukačovičová
    Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 260-265. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá zdravotníctvo * zariadenia zdravotnícke * služby * manažment * zákazníci * hodnota
    AnotáciaManažment zdravotníckych služieb na Slovensku a v ostatných krajinách. Metódy zvyšovania hodnoty pre zákazníka - pacienta. Rámcový postup zvyšovania hodnoty pre zákazníka v zdravotníckych zariadeniach.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01229-041, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.