Počet záznamov: 1  

Generace Y na trhu práce

  1. Názov Generace Y na trhu práce
    Autorské údajeJaroslava Rezlerová
    Autor Rezlerová Jaroslava
    Zdrojový dokument Logistika : měsíčník vydavatelství Ekonomia. Roč. 15, č. 11 (listopad 2009), s. 48. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1211-0957
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 316.3 - Spoločnosť. Sociálna štruktúra
    Heslá generácie * mládež * práca * trh práce * technológie informačné * technológie komunikačné * zamestnanci * zamestnávatelia
    AnotáciaKaždá generácia má svoje špecifiká, ktorými sa chce odlíšiť od tej predchádzajúcej, ktorú konštruktívne aj spontánne kritizuje. Označenie jednotlivých generácií, ktoré sú výrazné a špecifické svojim správaním sa dá chronologicky vymedziť. Mladí ľudia narodení po roku 1976 sú označovaní ako Generácia Y. Aké sú ich rysy, ako sa správajú v spoločnosti a v pracovnom prostredí. Ak je organizácia schopná načúvať potrebám Generácie Y, pomôže jej to nájsť spôsob, ako rozvíjať schopnosti všetkých svojich zamestnancov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 6-12 + 2 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.