Počet záznamov: 1
Vplyv súčasnej finančno-hospodárskej krízy na marketingový program medzinárodne pôsobiacich firiem
Názov Vplyv súčasnej finančno-hospodárskej krízy na marketingový program medzinárodne pôsobiacich firiem Autorské údaje Barbora Brynkusová Autor Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 39-45. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Výstup z projektu VEGA 1/4562/07 Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii
Poznámky VEGA 1/4562/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing mix * komunikácia marketingová * produkty * ceny * politika cenová * distribúcia * politika personálna * podnikanie medzinárodné * kríza hospodárska Anotácia Vplyv krízy na medzinárodný marketingový mix. Opatrenia k prispôsobneniu sa krízovej situácii. Marketingová komunikácia v medzinárodnom marketingu. Cenová a kontraktačná politika. Distribučná politika. Personálna politika. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - KNIHY Archív EPC E10 00499-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1