Počet záznamov: 1
Čo ponúka corporate identity vysokým školám?
Názov Čo ponúka corporate identity vysokým školám? Autorské údaje Katarína Butorová Autor Butorová Katarína Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 49-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá marketing strategický * komunikácia externá * komunikácia interná * imidž * identita * školy vysoké * študenti * efektívnosť vzdelávania * ciele riadenia Anotácia Podniková identita (Corporate Identity) ako nástroj Public relations. Zložky Corporate Identity v podmienkach vysokej školy. Súhrn dôležitých vlastností zachytávajúci stav inštitúcie. Individuálne znaky objektu a vnímanie inštitúcie zo strany verejnosti. Marketingová stratégia a vytýčenie cieľov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1