Počet záznamov: 1
Etnocentrizmus ako faktor ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie slovenských spotrebiteľov
Názov Etnocentrizmus ako faktor ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie slovenských spotrebiteľov Autorské údaje Daniela Zajková Autor Zajková Daniela Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 303-307. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá Slovensko * spotrebitelia * produkty * manažment produktový * výrobky * tovar * ceny spotrebiteľské * kvalita výrobkov * kvalita tovaru * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov Anotácia Spotrebiteľský etnocentrizmus a spotrebiteľské postoje k zahraničným produktom. Škála spotrebiteľského etnocentrizmu a zisťovanie stupňa prijatia alebo odmietnutia zahraničných produktov. Výskum a faktory ovplyvňujúce spotrebiteľské správanie slovenských spotrebiteľov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1