Počet záznamov: 1  

Guerilla marketing - aplikácia vybraných nových trendov v praxi

  1. Názov Guerilla marketing - aplikácia vybraných nových trendov v praxi
    Súbežný názovGuerilla marketing - the application of new selected trends in practice
    Autorské údajeMarián Židó
    Autor Židó Marián EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 567-572. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * guerilla marketing * nástroje marketingové * stratégia obchodná * komunikácia marketingová * podpora predaja * marketing mix * riadenie vzťahov so zákazníkmi * mix komunikačný * konkurencia
    AnotáciaMarketingové nástroje a pravidlá guerilla marketingu. Zakladateľ guerilla marketingu, J. C. Levinson. Vybudovanie dôvery prostredníctvom vzťahov s verejnosťou. Využívanie slova a činnosti ZDARMA - drobné darčeky, vzorky, informácie, služby. Guerilla marketing v praxi.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00752-053, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF606 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.