Počet záznamov: 1
Systematic brand management model for value oriented brand management
Názov Systematic brand management model for value oriented brand management Preklad názvu Model systematického riadenia značky pre hodnotovo orientovaný manažment značky Autorské údaje Eleonora Fendeková, Michael Mandat Autor Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Mandat Michael Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 40, č. 1 (2011), s. 7-21. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá stratégia marketingová * značky výrobkov * značky maloobchodné * hodnota podniku * hodnota pridaná * kontroling * rozhodovanie manažérske * manažment Anotácia Rôzne prístupy k budovaniu značky. Vývoj štvorfázového modelu manažmentu značky (analýza, stratégia, implementácia a brand controlling). Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01082-002, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 307.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1