Počet záznamov: 1
Měření efektivnosti reklamy
Názov Měření efektivnosti reklamy Preklad názvu Measuring of advertising efficiency Autorské údaje Pavla Staňková Autor Staňková Pavla Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 14, č. 3 (2011), s. 117-129. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2011. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá Česko * trh reklamný * objekty reklamy * techniky reklamné * metódy propagačné * taktika reklamy * komunikácia marketingová * efektívnosť * výskum Anotácia Základné zákonitosti pôsobenia reklamy na zákazníka. Plánovanie reklamných a iných komunikačných aktivít. Efektívnosť reklamy. Situačný výskum merania účinnosti reklamy v českých firmách. Metódy vyhodnotenia výskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 178.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1