Počet záznamov: 1
Marketgový mix z hľadiska geomarketingu
Názov Marketgový mix z hľadiska geomarketingu Súbežný názov Marketing mix from the point of view of geomarketing Autorské údaje Jaroslav Kita, Pavol Konštiak Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * informatika * geografia * lokalizácia Anotácia Geomarketing je nástroj modernej informatiky, ktorý umožnuje zvýšit kapacitu spracovania marketingových a obchodných informácií a ich geografickú lokalizáciu. Charakteristické znaky nákupnej oblasti a realizácia efektívnej marketingovej stratégie marketingového mixu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01865-033, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 87.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1