Počet záznamov: 1
Uplatňovanie Balanced scorecard pri predaji produktu cestovnej kancelárie
Názov Uplatňovanie Balanced scorecard pri predaji produktu cestovnej kancelárie Súbežný názov Application of Balanced scorecard in selling travel agency products Autorské údaje Elena Šebová Autor Šebová Elena Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 45, č. 2 (2012), s. 103-115. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * kancelárie cestovné * zákazníci * metódy riadenia * riadenie strategické * služby * prieskum Anotácia Charakteristika Balanced scorecard. Výsledky dotazníkového prieskumu v dvoch vybraných cestovných kanceláriách. Ukazovatele zákazníckej prespektívy. Vzťahy so zákazníkmi. Požadované vlastnosti nakupovaných služieb. Imidž a povesť cestovnej kancelárie. Ciele cestovnej kancelárie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-4
článok
Počet záznamov: 1