Počet záznamov: 1
Geomarketingové systémy na odhad trhu
Názov Geomarketingové systémy na odhad trhu Súbežný názov Geo-marketing systems upon assessment marketing Autorské údaje Jamal Hasan Autor Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. S. 7-17. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Heslá marketing * marketing mix * marketing územia * spotrebitelia * centrá nákupné * nákup * systémy informačné geografické Anotácia Vedná disciplína geomarketing, geomarketingové systémy. Prínos geomarketingu pre firmy. Analýza nákupného správania vysokoškolsky vzdelaných ľudí, ich preferencie vo výbere maloobchodných predajní, zistenie spôsobu dopravy na území Bratislavy, výšky príjmu a nákupné dni. Údaje budú využité pre vytvorenie efektívnej marketingovej a komunikačnej kampane. Vďaka grafickému zobrazeniu rozmiestnenia spotrebiteľov a zákazníkov nákupných centier sa dá jednoducho zostaviť komunikačný mix. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1