Počet záznamov: 1
Vydávanie mediálneho obsahu na mobilných platformách: predikcie a vízie verzus realita a fakty
Názov Vydávanie mediálneho obsahu na mobilných platformách: predikcie a vízie verzus realita a fakty Súbežný názov Mobile digital publishing of media content: predictions and vision versus reality and facts Autorské údaje Andrej Miklošík Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Zväčšenina: médiá ako komodita - megatrendy a médiá 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 26.-27. marca 2013, Smolenice. S. 167-176. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-479-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá technológie informačné * technológie komunikačné * telefón mobilný * internet * marketing * vydavateľstvá * periodiká * časopisy * predaj Anotácia Rozvoj mobilných zariadení a mobilného marketingu. Aktuálne trendy v mobilnom marketingu. Vydávanie mediálneho obsahu na tabletoch. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01108-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1