Počet záznamov: 1
Vplyv vybraných faktorov nákupnej atmosféry na nákupné správanie spotrebiteľov
Názov Vplyv vybraných faktorov nákupnej atmosféry na nákupné správanie spotrebiteľov Súbežný názov Effect of selected factors of store atmosphere on consumer buying behaviour Autorské údaje Lucia Folvarčíková, Katarína Chomová Autor Folvarčíková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 153-163 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1 Výstup z projektu IGP I-13-106-00 UNIREFORM : Platforma pre vývoj a implementáciu inovatívnych foriem univerzitného vzdelávania
Poznámky I-13-106-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * rozhodovanie nákupné * politika spotrebiteľská Anotácia Vplyv nákupnej atmosféry maloobchodných jednotiek na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa a celkovú návštevnosť predajnej jednotky. Význam a dôležitosť vplyvu nákupnej atmosféry v predajni. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01634-010, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 337.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1