Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia a imidž kultúrnych organizácií
Názov Marketingová komunikácia a imidž kultúrnych organizácií Súbežný názov Marketing communication and the image of culture organizations Autorské údaje Miroslava Loydlová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 437-446 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * event marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * nástroje marketingové * kultúra * umenie * imidž Anotácia Problematika budovania imidžu v kultúrnych organizáciách. Úlohy a funkcie jednotlivých nástrojov marketingovej komunikácie pri tvorbe imidžu, budovaní značky a zvyšovania povedomia o kultúrnych organizáciách. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01634-036, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 180.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1