Počet záznamov: 1
Marketing v poisťovníctve e-marketing
Názov Marketing v poisťovníctve e-marketing Preklad názvu Marketing of insurance and electronic marketing Autorské údaje Jozef Adamko Autor Adamko Jozef Zdrojový dokument Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 10, č. 1 (jún 2014), s. 133-141. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2014. ISSN 1337-2955 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * Slovensko * technológie informačné * Európa * trh poistný * technológie komunikačné * marketing elektronický Anotácia Modernými marketingovými prístupmi sa mení pohľad na vývoj v marketingovom riadení a stáva sa ústrednou témou sveta obchodných spoločností a je dôležitým faktorom ich úspechu. Nemal by byť obsiahnutý iba v marketingovom oddelení, ale mal by ním žiť celý podnik. Tento trend sa v neposlednom rade dotkol aj finančných inštitúcií, poisťovní nevynímajúc. Marketing je neoddeliteľnou súčasťou moderných, prosperujúcich firiem na celom svete. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2014: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 442.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1