Počet záznamov: 1
Moderné prístupy k marketingovému riadeniu v súčasnosti
Názov Moderné prístupy k marketingovému riadeniu v súčasnosti Preklad názvu Modern approaches to current marketing management Autorské údaje Gabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová Autor Pajtinková - Bartáková Gabriela Spoluautori Gubíniová Katarína Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 2 (2014), s. 2-11. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * rozvoj trvalo udržateľný * marketing manažment * riadenie * stratégia marketingová Anotácia Potreba alebo príležitosť prehodnotenia tradičných marketingových aktivít. Udržateľný marketing a s ním súvisiace koncepty s ohľadom na mieru integrácie udržateľnosti. Typ organizácie a požiadavky na spotrebu. Východiská spoločenskej kritiky marketingu tretieho tisícročia. Prehľad možných reforiem v rámci marketingového manažmentu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2014: 1-4
článok
Počet záznamov: 1