Počet záznamov: 1
The Perception of event marketing as a part of marketing communication
Názov The Perception of event marketing as a part of marketing communication Preklad názvu Vnímanie event marketingu ako súčasti marketingovej komunikácie Autorské údaje Eva Kotová Autor Kotová Eva Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 3, č. 1 (2014), s. 129-141. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2014. ISSN 1338-6581 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * event marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová Anotácia Vnímanie event marketingu ako súčasti integrovanej marketingovej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 1-2
článok
Počet záznamov: 1