Počet záznamov: 1  

Funkcie personálneho marketingu vo vnímaní podnikových manažmentov v Slovenskej republike

  1. Názov Funkcie personálneho marketingu vo vnímaní podnikových manažmentov v Slovenskej republike
    Súbežný názovFunctions of the personnel marketing in the perception of business managements in the Slovak Republic
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Societas et iurisprudentia : medzinárodný internetový vedecký časopis. Roč. 2, č. 1 (2014), s. 174-185 online. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, 2014. ISSN 1339-5467
    Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
    PoznámkyVEGA 1/0053/12
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    Heslá marketing personálny * manažment personálny * zamestnanci * sily pracovné * trh práce * prieskum * firmy * Slovensko
    AnotáciaÚloha personálneho marketingu. Funkcie personálneho marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v Slovenskej republike. Výsledky prieskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00879-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF727.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.