Počet záznamov: 1
Využitie systémov manažérstva kvality v procesoch riadenia spokojnosti zákazníkov na trhu služieb telekomunikačných operátorov v SR
Názov Využitie systémov manažérstva kvality v procesoch riadenia spokojnosti zákazníkov na trhu služieb telekomunikačných operátorov v SR Preklad názvu The Usage of management quality systems in customer relationship management processes on the market of services of telecommunication operators in Slovak Republic Autorské údaje Gabriela Pajtinková - Bartáková, Andrej Piňák Autor Pajtinková - Bartáková Gabriela Spoluautori Piňák Andrej Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 1 (2015), s. 51-58. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá riadenie kvality * Slovensko * spokojnosť zákazníkov * operátori * telekomunikácie Anotácia Identifikácia prvkov manažérstva kvality v kontexte špecifík sféry služieb a procesu ich poskytovania, ako aj v konkretizácii vo vzťahu k vybranej branži telekomunikačných služieb. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2015: 1-4
článok
Počet záznamov: 1