Počet záznamov: 1  

Vplyv spokojnosti bankových klientov na komerčnú banku

  1. Názov Vplyv spokojnosti bankových klientov na komerčnú banku
    Autorské údajeAli Assad
    Autor Assad Ali EUBFNHKBF - Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH
    Zdrojový dokument For fin : odborný mesačník pre financie a investovanie. Roč. 2, č. 9 (September 2015), s. 1-9 online. - Bratislava : Fin Star. ISSN 1339-5416
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá spokojnosť zákazníkov * banky obchodné * lojálnosť zákazníkov * kríza finančná * stratégia marketingová
    AnotáciaTeoretické základy vzťahu medzi spokojnosťou a „share of wallet“. Vybrané determinanty ovplyvňujúce konanie a charakteristiku bankových klientov a ich následný vplyv na lojalitu. Vplyv finančnej krízy na spokojnosť klientov vo vybraných krajinách Európy.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00723-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF382.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.