Počet záznamov: 1
Online Reputation of Company and Possibilities of Its Active Management
Názov Online Reputation of Company and Possibilities of Its Active Management Preklad názvu Online reputácia spoločnosti a možnosti jej aktívneho riadenia Autorské údaje Vladimír Hojdik Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 116-123 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4543-3 Poznámky APVV-15-0511 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * reputácia podniku * manažment * internet * siete sociálne Anotácia Teoretická definícia reputácie online, nástrojov na správu reputácie online a nástrojov online marketingu. Význam a rastúci vplyv online marketingu na povesť spoločnosti, a tým aj celkovú výkonnosť podniku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00921-013, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 406.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1